fredag 10. juni 2011

Alene-trening oppdatering

Vi fikk en litt treg start på alene-hjemme treningen til Whisky pga oppussing og annet kaos. Men nå har vi satt i gang.

Jeg har vært flink og laget et treningslogg som er hengt opp på kjøleskapet. Der loggfører jeg hvor lenge Whisky har vært alene hver treningsøkt. Jeg sikter på tre økter per dag. Altså at jeg tar med meg Kaisa ut uten å gjøre noe styr ut av det.
Jeg er jo på jobb 4 dager i uka, så da vil jeg ikke overdrive treningen de dagene.

Nå er vi oppe i 15 sekunder. Allerede har Whisky begynt å miste interessen i at vi går. Veldig bra! Det skal jo ikke være noen big deal at vi går ut en tur.

Jeg passer på at han er rolig og avslappet når jeg tar en tur ut med Kaisa. Det har vært en fordel at det har regnet så mye i det siste, siden han ikke er glad i å være ute i regn.

Det går framover. Innen 8 uker regner jeg med at vi har kommet langt.

1 kommentar: